Sunday, October 28, 2007

What a first time....!!!!!

Aduiii...susah juga ni kalau baru belajar mau buat blog kan..hehehe...tau la jarang-jarang pigang komputer bah nie...hmmmm...tapi apa2pun saya harap percubaan saya ni kali berjaya..sebab saya sudah try banyak kali sudah nie...wakakaka..Urrrmmmm..Jadi kepada kawan-kawan yang ingin memberi tunjuk ajar kepada saya dipersilakan dengan segala hormatnya...tau la ni budak baru belajar...

Oklah...i try to begin dengan gambar - gambar saya During Anugerah Carta Artis Tempatan Sabah dululah kio...Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada tompinai Goerge Duat a.k.a gogds...sb dia yang ambil gambar saya masa tu...Pounsikou kio gogds...

Tengah ambil feel....


Tunjuk sapa tue...???



"...mungkin ikatan dihati bukanlah ikatan yang pasti..."

No comments: