Monday, October 29, 2007

KE Gathering

KE Gathering

Saya almost tidak dapat pigi masa gahtering since my friends tiba-tiba change his mind yang dia tidak mau pigi tu gathering berikutan kesibukan urusan-urusan kerja dia...hmmm...kereta yg saya guna tu pun ada masalah sikit...amacam nie ahhh...at last memberanikan diri...repair mana yang patut...then vvvrrrroooommmmmmm.....

Sampai juga akhirnya...Around 6pm saya sampai kudat...terus p tempat adik saya tukar kereta...Alaaaaa...mana mau tinggal nie...kalau mo pergi balik susah juga sebab saya lone ranger jak...aduiii...mo tinggal tempat aunty..malas..tinggal tempat adik pun malas...last2 saya stay di Hotel somewhere in KK...Alamaksss...mana venue gathering tu aahhh...? Koisaan Cafe saya ndak pernah p lagi...Nasib baik ada diorang Vinusak (Robbie and Vince)...Kami konvoi jalan p sana...Saya, Gidong and Andy a.k.a Gurangak....Diorang Vinusak + 1 orang kawan dari Kudat...Sampai di Koisaan Cafe diorang Vinusak tersesat masuk simpang...hehehehhe...amcam nie..diorang yang guide saya...diorang pula tersesat kami ndak...hahahahah...Sementara tunggu Vinusak datang si Danny pun baru sampai...Kami sama-sama masuk...Di luar ada si Pirut...kami cerita-cerita...Rupanya si Pirut tu pun orang keningau juga...satu negeri..sempat pula jejak kasih d sana...

Acara bermula sekitar jam 8pm...Majlis di hos kan oleh DJ Popular Sabah Vfm Kadazan teda lain teda bukan DJ Mark...Noikot Vinasi!!!! Ramai artis yang datang memeriahkan acara tersebut antaranya...Clare, Betcy, Danny, Dennis, Usal, Janrywine, Benn, Ateng, Nars, S.Welly, Robbie (Vinusak), Vince (Vinusak), dan ramai lagiii artis (Sudah saya mention semua bah kan...ehehhe....ndak ingat da :-) Aaaiiinaaahhh tuaannnn...ndak sangka pula...Member KE yang paling ramai...memang sporting habis la...siok dapat kenal dengan dorang semua...Tomm, Lugu, Bambangan, Barambang, Ronney (Bikin Panaasss..!), Pirut, Lihing, Jason (Sifu - Poco - Poco) dan ramai lagi...Sumandak2 pun ramai tapi sayang saya ndak sempat p berkenalan dengan diorang...segan2 lagi ba...

Persembahan stiap artis malam tu pun hebat-hebat juga...Dimulakan oleh Danny F Malinggi...Siok lagu baru dia...Menurut beliau lagu tu lagu baru khas untuk malam gathering tu...uinnaahhh hebat la ko Danny...lagu tu pun sedap juga macam tu Hinava oooo...hehehehe...Usal, Ateng, Benn, Vince (Vinusak), Betcy feat Janrywine, Nars, Robbie (Vinusak), Dennis Gais, Clare...rasanya semua artis ada buat persembahan bah kan...betulkan saya kalau saya tersilap kio...Waaaa....makanan minuman punya la main banyak...Aduiiii...

Malam tu memang happening la...tidak sabar pula rasanya mau tunggu untuk next punya gathering...Ada lagi ka Gogds..? Urrrmmmm...Dengar-dengar ada yang cadang Christmas Gathering..? Betulka tu? Jadi..? Amcam? Wait and see la orang bilang...

Once again...thanks to Mr Gogds and Mr Pirut...sebab kalau teda diorang tedalah gambar untuk dikenang - kenang...Arigatooo...Ni gambar yang saya kasih post ni pun dari diorang juga..."Kesewelan" saya masa tu ada bawa Kamera tapi teda batteri...adddduiiiiii....Apapun mari kita tengok gambar - gambar dibawah nie....

















Atauuu...kalau korang ndak puas hati guna address dibawah...
--> http://www.flickr.com/photos/gogds/
--> http://www.flickr.com/photos/pirut/

No comments: