Sunday, March 30, 2008

Akademi Fantasia 6

Alamak...terlewat tengok Konsert Ke - 2 Akademi Fantasia hari Sabtu lalu...Walaumacam manapun dapat juga tengok konsert ulangan...Mari kita lihat bersama persembahan ini...





Saya sangat berbangga dengan persembahan Stacy. Pandangan saya terhadap persembahan Stacy kali ini sangat bagus. Projection suara, kawalan suara, dan penghayatan lagu sangat baik. Bagi saya untuk konsert ke-2 Akademi Fantasia Musim Ke-6 ini, Stacy adalah pelajar favourite saya. Bukan kerana Stacy ni Sabahan saya pilih dia, tapi kerana nampak betul kesungguhan Stacy untuk menang dalam program realiti tv ini... Konsert pertama lagi sudah menampakkan dia layak untuk ke final. Apa - apapun wish her best of luck and kepada semua peminat - peminat Akademi Fantasia jangan lupa undi untuk Stacy!!!


No comments: