Thursday, July 24, 2008

Launching Album & Telemovie


Promosi dan Pelancaran Album/Telemovie

Tarikh :10th Ogos 2008
Masa : 7.30am - Promosi

7.30pm - Pelancaran Album
Tempat : Promosi - Dewan Arked Keningau

Pelancaran - Dewan Masyarakat Keningau

Kopisanangan kumaa toinsanan... Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua kawan - kawan yang tidak henti - henti memberi sokongan kepada saya. Ramai yang bertanya kepada saya mengenai pelancaran album saya...bila? dan di mana? Kali ini pelancaran diadakan di Keningau kerana sebuah telemovie yang bertajuk YAGAII (Bro Ramli betulkan saya kalau saya tersilap...) yang dibintangi oleh pelakon baru yang semuanya berasal dari daerah Keningau!!! Juga...Album terbaru Jestie Alexius akan dilancarkan pada hari, waktu dan tempat yang sama secara serentak. Leena (Finalis KDM Idol + Pemenang Tempat ke-3 Sugandoi Kaamatan 2008 Peringkat Negeri) dan Francisca a.k.a Fran (Finalis KDM Idol) yang kini memiliki 2 lagu single beliau sendiri, sering kali berkumandang di corong radio SabahVfm yang berjudul "Tupus Au Notilombus" dan "Kalansanan" akan turut hadir memeriahkan pada hari tersebut sebagai artis undangan. Rasanya semua sudah jelas dan harapan saya agar sokongan anda ndak putus - putus dan jangan lupa untuk hadir ke Majlis Pelancaran Album/Telemovie ini... Kasih ramai - ramai dia... Sokongan anda saya dahului dengan ucapan jutaan terima kasih!!! Datang...jangan tidak datang kio... :-)




Francisca a.k.a Fran


Leena



2 comments:

tanakvagu said...

aik macan sya kenal ne o.bukan sulu dia menuntut d kolej jpsm tak ? hehe..

Fredo said...

tanakvagu...yang mana satu?