Saturday, January 17, 2009

Tag!!! Tag!!! Tag!!!

Rules : State your 10 hobbies

1. Tengok Movie - Tidak kiralah movie apa janji yang menghiburkan... Saya tidak memilih apa jenis muvee... Comedy ka... Thrill ka... Suspen... apa - apa ja la... Tapi harus ada sub-title kalau bahasa yang saya tidak faham... Dulu2 time sikul2... Saya pernah tengok drama bersiri Korea sampai pagi... Nasib DVD player ndak rusak... wakakaka...

2. Dengar Radio - Saya suka dengar radio... tapi malangnya channel kesukaan saya ndak dapat di tempat kerja saya... Buli juga dengar online tapi kekadang kalau gangguan ndak juga dapat dengar... Bikinnn Pannaasss.... Macam Hot FM... hehehe Selain Hotfm, saya juga suka dengar SabahFM - segmen Bah nGam Lah tu... Kalau saya di keningau saya mesti tune ke frekuensi 98.4mhz... tentulah KeningauFM...

3. Surfing - Aduiii... ini ndak payahlah saya terangkan...

4. Bersukan - memang dulu suka sangat2 bersukan... tapi bila sudah keja nie... susah mau bagi peluang sama diri sendiri untuk jogging ka... hmmm...

5. Jalan - Jalan - Window shopping... Bulum gaji cuci mata ja la... kasih sakit hatii.. wkakakaka...

6. Jalan - jalan bawa kereta ke tempat yang dekat dengan kawasan tempat tinggal tapi belum pernah memijakkan kaki ke situ... Siukkk owh... Kamu try la kalau ndak percaya...

7. Bercerita - Bah bawa la saya bercerita...

8. Bila newspaper ditangan saya suka tengok iklan - iklan... tapi paling kerap ruangan yang ada tulis "Vacancy", "Immediate Vacancy", "Career Opportunities" dan yang sewaktu dengannya... haha... ntah napa... bukan mau tukar kerja tapi memang jadi habit sudah...

9. Clubbing... Siukk juga clubbing - clubbing nie tau... kadang2 bila terlampau tension keja ngam jg p clubbing kasih lepas tekanan....

10. Seni - Ndak kira la apa jenis seni... Menyanyi ka... Berlakon ka... Melukis ka... hmmm mau promo sikit nie... pasal Berlakon... Kamu sudah tengok lakonan saya ka? Mesti ada yang belum ni kan? Jadi, pada mereka2 yang belum menonton lakonan saya jangan lupa dapatkan telemovie "Kenapa Dengan Mereka?" arahan Abu Bakar Ela. Walaupun sudah agak lama (2005) tapi rasanya masih belum ramai yang tau mengenai telemovie itu... Promosi kurang... hmmm ndak pa... Bah kamu p la cari ahhh... masih ada di jual tu... kalau teda cari saya... hahaa... Pasal Menyanyi bah usah dibahas la... Gila saya kalau ndak menyanyi satu hari... huhu...

Rasanya sudah saya lunaskan hutang saya sama si Bobby nie... harap2 teda lagi tag... wakakaka... Kali ni saya pula yang mau menTAG... Siapa yaaa....

1.
2.
3.
4.
5.

No comments: