Thursday, November 29, 2007

Fredo Solo Album Project


I would like to say thank you so much to all my frenz yg send sms, post comment di friendster saya and wish me Happy Birthday...thanks you so much...I really appreciate it...

Okie la...kalau nampak gambar saya di atas tu mesti korang semua sudah dapat teka apa yang saya mau post kali nie kan...

Sebenarnya projek album ini sudah lama dirancang...tetapi disebabkan Skyline kini mempunyai ramai artis rakaman jadi saya terpaksa akur untuk menunggu giliran untuk masuk studio...Ramai orang bertanya kenapa Nabilla (Tempat ke-3 KDMI - I) lebih dulu...Tidakkah kau rasa ini suatu yang tidak adil?? Addduiiinaahhh...Rilek boh gia staring...Sebenarnya saya tidak rasa apa2...Kebetulan selepas KDM Idol selesai saya mendapat tawaran bekerja di sebuah syarikat swasta - Road Maintenance-State Road...dan pihak syarikat itu telah menghantar saya bertugas di daerah Kudat...Nabilla pula sudah selesai menduduki SPM pada masa tu...jadi dia la dulu rakam...begitu la cerita diaa...Saya tidak pernah rasa kecil hati atau rasa dianaktirikan...Langsung tidak pernah...Betull...? Naper..? Tak percayerr yeerr..? hahaha...

Album ini diterbitkan kerjasama antara EMP dan Skyline...Orang yang bertanggungjawab dalam pemilihan lagu ialah Asmin Mudin (Siapa tidak kenal angkat kaki..?)...Album ini berkonsepkan Pop Komersil...Antara komposer-komposer yang terlibat dalam album ini tidak lain tidak bukan Asmin Mudin (EMP) sendiri...Ray Kilik (EMP), Ading (EMP)...

Voicing telahpun selesai...ngam2 birthday saya...2nd Dec...Kini...proses editing dan mixing sedang berjalan...Saya sebenarnya sangat berdebar-debar menantikan kemunculan album sulung saya ini...Saya sangat berharap album pertama saya ini dapat diterima...Nantikan album sulung saya yang pertama ini....

No comments: