Tuesday, January 8, 2008

Farewell - Merlynah Kolong

Alamaks..!!! Heheheh... Actually this farewell party lama sudah bah nie...Sebelum Merlynah meninggalkan Globinaco Sdn Bhd... Lepas BI-Weekly meeting dengan sub-contractor, Area Manager - Boss Thomas bawa kami p KFC... Antara yang hadir masa tu Thomas and family, Lim Fong Ming (Supervisor Kota Marudu), Lakrim (Supervisor Pitas), Wenmin, Theddy, Rusni dan saya sendiri...Sepatutnya sayapun sama-sama resign bah nie... But since my boss still need me to stay...Hmmmm....Stay-stay dulula...I hope i choose the right decision...Hopefully...!! Aiinaaahhh...Macam saya mau cerita pula pasal saya ni...adidi...Back to Merlynah...Bah, Mer... jangan kau lupa sama kami di sini ahhh... Ndada sudah tukang ajar saya pasal I.T...Kau tu PAKAR IT kami...heheheh...Apa-apapun dalam kesempatan ini saya wakil daripada kawan-kawan sekerja mohon maaf sekiranya ada kesilapan kami sama kau k...Last but not least, wish you best of luck in everything you do!!! Keep in touch!!! I'm gonna miss your lagu-lagu dangdut.....wakakakaka....










No comments: