Saturday, February 9, 2008

Berhenti Sekolah....

Setelah beberapa ketika memikul banyak tanggungjawab atau komitmen sekaligus, terasa berat pula... Ingatkan saya nie robot...tapi rupanya bukan juga...Even robot pun rusak juga ooo kalau ganti tempat saya sekarang ni... Setelah lama berfikir, minta pendapat dari family akhirnya saya akur dimana saya harus melepaskan salah satu daripada aktiviti ataupun komitmen yang saya sedang pikul sekarang ini...Persoalannya mana satu yang saya terpaksa lepaskan??? Banyak benda telah dipertimbangkan sebelum saya membuat keputusan... Saya sentiasa berharap agar keputusan saya ini adalah yang terbaik untuk diri saya sendiri... Semoga Tuhan menyertai dan memberkati setiap keputusan yang dibuat..Amin...

Akhirnya saya telah membuat keputusan untuk berhenti belajar... :-((

Adakah keputusan saya ini adalah yang terbaik untuk saya...??? Saya masih tidak tahu... Apa yang pasti banyak perkara telah dipertimbangkan dan keputusan saya adalah muktamad... Niat untuk menyambung pelajaran tidak akan berhenti di sini... Saya akan melanjutkan pelajaran saya setelah semuanya kembali reda...

Doakan kejayaan saya....

1 comment:

BoBby said...

first time komen di blog ko bro...hehehe..btw, ur decision had to be connected with ur horoscope rite?...hehehehehe..think it...