Tuesday, January 20, 2009

Rayner & Jenifer


Jenifer & Rayner

Sebenarnya tarikh hari pertunangan diorang ni berlangsung pada 3.1.09 (Sabtu) dimana pada masa tu saya berhadapan dengan banjir dan tanah runtuh... di Kudat!!!! WTF... Apa buli buat, saya terpaksa bertugas masa tu... Apa-apapun saya ingin mengucapkan tahniah (walaupun agak terlewat..heheh) kepada adik saya Rayner a.k.a Eyuk dan tunangannya Jenifer (eh...nama adik perempuan saya la... hmmm... another Jenifer in our family... :-) )

Tabiat tidak sabar menunggu masa membuatkan saya tidak sedar sebenarnya masa berlalu begitu pantas... Saya ingat lagi masa saya baru bertugas 3 tahun yang lalu, adik saya Eyuk bawa saya berjumpa dengan Jenifer di Klinik Luyang... Masa tu Jenifer praktikal di Klinik Luyang, sebagai Dental Surgery Assistant. Sedar tidak sedar... sekarang diorang sudah mengikat hubungan mereka dengan tali pertunangan.

Eyuk - anak ke -3 dari 6 kami adik beradik. Seorang yang tidak banyak songeh, agak pendiam tapi friendly kalau sudah kena approach dan jarang membantah siapa - siapa saja yang bagi arahan sama dia... Baru saja menamatkan pengajian Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Perniagaan di UiTM kampus Kota Kinabalu. (Congrats once again sebab managed to get 4flat during your final semester. Memang rezeki ko la ni tahun yuk... hehehe...) Siapa sangka dari seorang yang paling pendiam dalam keluarga kami ni yang lebih dulu bertunang... :-)

Once again i would like to congratulate them and may God bless both of you!!!

























2 comments:

Madris An said...

Odoii fredo...kana overtake pula ko ahh...

Fredo said...

Madris... ya bah...